Monday, August 21, 2006

Bonky生日紀念日


左邊的是我,右邊長頭髮的女孩子就是Bonky!!

自從她投身於美容界之後,變得漂亮了,真是令人羨慕啊。
昨晚,她穿著一條純白色的連身短裙,一對精緻閃亮的涼鞋,出乎意料的好看。

如果我這樣打扮,大概會相當有趣…


左 :Bonky與Crystal的小寶寶。
右 :Crystal & BB(一模一樣,真可怕...) 及 傻笑的Bonky

左 :Bonky 及 Wing(下次要寫一篇日記專述她呢…)
右 :Crystal一家人! CrysB你望向那裡啊!?

左 :我和Winnie!! (我最愛和她說是說非,哈哈哈!)
右 :Wing,是我最能夠依賴的好朋友。


今天我們一群人,到了油麻地的九龍維景酒店吃了一頓其待已久的Buffet,
可惜,食物種類實在太多,味道一般,而且服務態度惡劣>_<"
實在令人失望。

最好吃的就是甜品了,但如果跟其他酒店相比,質素還是差距甚大,而且位置偏僻,所以我絕不會再到這裡了。


在此,祝Bonky生日快樂,及希望每個朋友仔也幸福快樂。

4 Comments:

At 21 August, 2006 17:56, Anonymous Anonymous said...

感覺好開心咁呢~~
不過有一個地方讓大家可以一齊傾下計玩下幾好~
有機會都要搵返d朋友咁玩先~~

 
At 21 August, 2006 18:38, Anonymous Anonymous said...

唔見我既..呵呵~

你講的意見我很應同呀,還有,環境也算差呀,根本不像酒店,只是比一般餐廳高級多少少!!

下次睇下有冇機會出鏡先~haha

 
At 22 August, 2006 09:19, Anonymous Anonymous said...

快d同捐款者講聲多謝呀~死野~

*今期漫畫有你出場~hohoho~

 
At 22 August, 2006 09:34, Anonymous Anonymous said...

勇: 係啊~ 感覺真係好唔錯~ 其實我一向都好羨慕你有自己一班朋友~ 不過依家我都搵,5lu^3^~ 有機會你一齊去呀 ~

Kathy: 都係你唔肯上鏡啦>3< 我又想同你影相呀! 以後都唔好去個間野~ 我地去第2度食tea buffet呀^^~

Monkey: 多謝多謝... 多謝勇~ 哈哈哈
講笑~ 多謝你呀~
漫畫我睇左喇~ 好有趣~
大家有興趣可以上猴子的網看看!!

 

Post a Comment

<< Home